INFORMATIE

VoortOptiek is ontstaan uit ervaring en passie voor het vak, waarbij de wens van de klant centraal staat. Service verlenen met het streven naar een perfect resultaat. Service voor instrumenten is nodig om uw bedrijf goed en volledig te laten functioneren. Wij richten ons vooral op het verhelpen van spoedstoringen en bieden unieke mogelijkheden om snel en efficiënt een eventuele storing op te lossen. Er wordt dan ook alles aan gedaan om succesvol te zijn voor u als klant en uw bedrijf. Onze 24/7 werkmentaliteit, de flexibiliteit om uw onderneming buiten kantooruren te bezoeken, zodat u en uw personeel/klant niet onnodig hoeft te wachten, wat uiteindelijk uw inkomsten beïnvloedt en ten goede komt.

SERVICE

Service betekent voor ons meer dan alleen een storing verhelpen, meedenken en uw wens centraal stellen helpt u naar de juiste oplossing.

OPLOSSINGEN BIJ REPARATIE

Indien een instrument niet gerepareerd kan worden door VoortOptiek zeggen we "no cure no pay". Indien de kosten voor reparatie te hoog zijn, gelden onderzoekskosten. Indien vervangen noodzakelijk is en u bestelt een nieuw instrument vervallen de onderzoekskosten.

VOORDELEN VOOR U

  • wij zijn niet merkgebonden, wij repareren echt bijna alles;
  • we repareren eerst, en gaan uitsluitend daarna over naar een mogelijk verkooptraject;
  • we zijn in samenwerking met verschillende leveranciers;
  • we hebben korte responsetijden, gericht om storingen in uw bedrijf snel op te lossen;
  • onze levering van producten en diensten worden aangeboden tegen een scherp tarief;
  • onze artikelen en onderdelen zijn direct uit voorraad leverbaar.


INTERESSANT:

Interview in de Oculus over Voort Optiek. Zie het artikel hieronder.

Oculusartikel in PDF